13. 8. 2015

Ryan Kelley pro TVLINE

Co je zač/ On a Lydia/ a jiné

TVLINE| Pojďme k tomu momentu, kdy jsi zjistil, co je Parrish zač. Jaká byla tvoje reakce?
Ryan: Myslím, že Jeff šel prostě náhodou kolem, když mě viděl, jak odpočívám na setu. Najednou mě s tím zasáhl, jako nic a potom šel zase pryč, jako kdyby se nic nestalo.

TVLINE|Byla to aspoň bytost, kterou jsi očekával?

Ryan: Ano, ale já jsem takový nerd, takže bylo hodně bytostí a věcích, o kterých jsem přemýšlel, což většina lidí ani nemusí znát. Miluju všechno ohledně nadpřirozena, řecké mytologie, všechno toho druhu. Měl jsem dost typů, co by Parrish mohl být, takže to pro mě nebylo tak šokující.

TVLINE| Většinou jsme viděli Parrishe nahého, který měl kolem boku omotanou nějakou látku, když nesl těla k Nemetonu. Jak dlouho trvá, než tě připraví na tyhle scény?
Ryan: Ve 4. sérii to trvalo snad věčnost- něco jako 2, 5 hodiny, protože měli svoje nápady, jak to udělat. Tuhle sérii to zvládli během hodiny; ty speciální efekty jsou prostě úžasné…je tady stále jedna trapná scéna, kdy jsem celý nahý a oni pak mažou něco černého kolem mého pozadí. Plus, další hodinu trvá, než to ze sebe umyju, zatímco ostatní už třeba skončili. Udělal jsem jednou chybu, že jsem se neumyl na setu a umyl se až doma; oni tam totiž mají takový speciální přípravek na to smytí a doma jsem se toho nemohl zbavit, trvalo týdny, než to zmizelo. Někdo se mě zeptal: “Co je to černý, co máš za uchem?“ a já: „Panebože, přísahám, že jsem se myl.“

TVLINE| Jaká bylo tvoje (není to dokončeno)
Ryan: (smích) Já ani nevím, jestli se to může počítat jako první. Jako…moje pusa s Lydií v 5x01 byla výplodem představivosti Parrishe, nebo si s ním hráli Doktoři. Holland Roden je úžasná herečka a znal jsem ji už před TW, takže je sranda, že jak teď předstíráme tu romanci.

TVLINE| Rozhodně to nebylo tradiční setkání. Jak dlouho trvalo natáčení scény s Lydií v 5x07 se vším tím make- upem?
Ryan: Jakkoli hrozně to vypadalo na obrazovce, bylo to ještě stokrát horší ve skutečnosti, když jsme to natáčeli. Museli jsme to dělat několikrát, několikrát opakovat a nekonečně dlouho trvalo to, jak se mě snažila vysát. Viděli jste to, že to bylo vážně rychlý, ale trvalo to věčnost a vůbec to nebyla sranda. Byla celá slizká, od krve a bylo to nechutný. Holland je jak voják, když se připravuje na jednu scénu s tím make- upem.

TVLINE| Když pomineme jejich fyzické setkání, Parrish a Lydia mají silné pouto, které vypadá, že s každým dílem sílí. Můžeš to vysvětlit?
Ryan: Parrish je trochu starší, než Lydia, ale na svůj věk je moudrá. Je strašně inteligentní a myslím, že její charakter je hodně vyspělý, než ostatních holek v jejím věku, což ji pomáhá ve spojení s Parrishem. Není žádná jistota, že to bude romantické, ale když má tyhle halucinace- který nepokládám za divný- je to nádherná dívka a on je chlap. Velká část, díky kterému mají tohle spojení je, že mu Lydia pomáhá zjistit, co je zač. Je nebezpečný? Nebo není? Je to ta samá věc, kterou si procházela Lydia, když zjistila, že je banshee- poznávala se, krok po kroku. Proto mu pomáhá.


TVLINE| Jak bys momentálně označil Parrishe? Jako hodného, nebo toho zlého? Něco mezi?
Ryan: Je teď tak nějak v limbu. Vidíme ho, jak nese ty mrtvá těla, a nemůžeme si být jistí, jestli nepracuje s Doktory. Budeme mít víc otázek ohledně Parrishe a zdaleka ne tolik odpovědí. Takže upřímně nevím, ale myslím si, že je dobrý. Pracuje u policie, byl v armádě, a myslím si, že ta jeho nadpřirozena strana- když neví, co je zač- ho může změnit. Všechno je možné v TW.

TVLINE| Chtěl bys, aby se stal Parrish další velkou hrozbou?
Ryan: Jsem s tím v pohodě, kdybych byl další záporák, dokud mě nezabijí. Nechci, aby mě zabili. 

Žádné komentáře:

Okomentovat