21. 10. 2015

Cody Saintgnue pro magazín Meade

Překlad rozhovoru Cody (Brett) pro magazín Meade :)
Po tom, co jsem se podíval na TW jsem začal být zvědavý, jaké to je doopravdy být vlkodlak se zářícíma očima. Jako herec rozumím fázi toho tvoření a jak se vžít do role a rozhodně jsem si užíval rozhovor s "Teen Wolfáckým" Codym Saintgnuem, který hraje Bretta Talbot v TW. Žádné zářící oči, nebo strach, byl to příjemný rozhovor, který se podělil o své poznatky z umění a který je pořád stejný.


Adam Glickman: Co děláš, aby jsi se připravil na svoji roli?
Cody Saintgnue: Ptám se sám sebe...jestli je ta postava stejná jako někdo koho znám? Snažím se zjsitit všechno o své postavě. Taky dělám svůj vlastní průzkum. Tak jako ve skutečném životě, žádná postava neskončí tak, co si sama nezpůsobí.

AG: Kdo tě inspiruje?
CS: Miluju Bradley Cooper, Johnny Depp, Robert De Niro a Jeff Davis (tvůrce Teen Wolf)

AG: Co je nejlepší a nejhorší na tom být hercem? 
CS: Nejvíc si užívám, když jsem se skupinou lidí, kteří se snaží, aby ten projekt dopadl dobře. Mám rádlidi, kteří upřednostňují společnost a až potom sebe, když to každý dělá, znamená to úspěch. Nemám rád pracování s lidmi, kteří tam vlastně ani nechtějí být.

AG: Kde jsi vyrostl, a kdy jsi začal s hraním?
CS: Vyrostl jsem v Dayton, Ohio. Začal jsem se zábavným byznysem v 13 letech a pořádnou práci dostal ve 14 letech.

AG: Co děláš, aby jsi se uvolnil? 
CS: Vlastně minulý týden byl můj ejvíc stresový, takže sám jsem se na to ptal! Mám rád dobrý spánek, rád trávím čas s dobrými lidmi a ano, čistím si svůj pokoj, abych utíkal od skutečnosti. A samozřejmě, není nic lepšího, než jít do posilovny a posilovat.

AG: Jaké věci děláš, aby jsi byl zdravý?
CS: Jsem rád štíhlý a hubený. Žádé sacharidy po 7 večer a raději mini jidla, než velká jídla. Všímám si co vyhovuje mému tělo, nikdo nezná vlastní tělo než my sami.

AG: Jsou nějaké vzrušující zvraty ohledně Bretta, se kterými se můžeš podělit s fanoušky?
CS: Ano, není to naposled, co jsme viděli Bretta, může to vypadat, že odešel, ale není to tak. Bude hrát zajímavou roli v téhle sérii (5B).

AG: Jsou zde nějaké jiné věci, kterým se věnuješ kromě herectví?
CS: Ano, rozhodně. Chci něco vytvářet, psát a řídit. Vlastně teď tvořím jeden indický film. Je to vzrušující, protože to zároveň bude i moje první psaní (scénáře asi).

AG: Jací jsou tví oblíbení muzikanti?
CS: Ed Sheeran, J. Cole a Travis Scott jsou na žebříčku.

AG: Se kterými charitami, nebo nadacemi spolupracuješ?
CS: Přesně teď se zamřuju na Bratpack 11, je to nadace pro vojenské sirotky, jejichž rodiče zemřeli. Snažíme se plnit jejich přání. Taky pracuju s YNA (You Are Not Alone/Nejsi sám), což je program pro matky samoživitelky. Je důležité podporovat svobodné rodiče, kteří se snaží sami vychovat vlastní dítě.

Těším se na to, kam povede Codyho cesta. Buďte si jistí, že se na něj budete koukat v 5. sérii Teen Wolf od MTV, která startuje v lednu. 
-překlad od /N 

Žádné komentáře:

Okomentovat