14. 10. 2015

Cody Christian na #NYCC

Cody Christian a Dylan Sprayberry na New York Comic Con
Teen Wolf Wikia vyzpovídala na #NYCC Codyho Christiana + pár otázek od fanouška :)

Teen Wolf Wikia: Jaké to je hrát zlou postavu


  •  Cody: Byla to zábava, rozhodně ano, víte, cítím, že je mi pak dovoleno dělat kroky dopředu, něco jako testování vlastních schopností, jestli to zvládnu zahrát. Ale jsem strašně vděčný, že se mi to povedlo v téhle show, kde je hodně fanoušků, kteří mě dokázali akceptovat. Lidi, jsem v pohodě s hejty na Thea, to je důvod, proč tam je, a jsem taky strašně rád, že jsem zapadl i mezi cast a že můžu být součástí toho všeho a dělám to nejlepší. co můžu. 
Teen Wolf Wikia: Jak Theo povede svoji smčku 
  • Cody: Bude to dobrý vůdce, protože je potřebuje k tomu, aby dostal to, co chce. Theo jde po něčem- chce se stát pravým vlkodlakem a myslím, že použije cokoli, aby se to naplnilo. Ale musí ty lidi přesvědčit, aby mu věřili, že je na jejich straně, že se o ně zajímá a že je vůdce smečky. A tím se vracíme zpátky k jeho manipulaci, kterou už jsme viděli u Thea předtím. Prostě j využije a bude manipulovat s nimi, tak jako to dělal předtím s ostatními. 
Teen Wolf Wikia: Jeho budoucí kariéra 
  • Cody: Mým dalším krokem, moje kariéra, jsou studio filmy, kde jsem chtěl vždycky být a účinkovat, takže to je to, co chci dělat. Dělal jsem na tom 5, vlastně 6 let a pořád se posouvám dopředu, k mému cíli, ale je to pomalé. Takže mám teď několik nabídek/ příležitostí ohledně filmů a jsem  ohledně toho nadšený. Víte, jako velké filmy, a doufám, že alespoň jeden z nich se vyplní a budu se snažit udělat to nejlepší. 
Fanoušek: Zjistíme, co je Theův plán, co s ním bude a jestli se zlepší vztah mezi ním a Scottem? 
  • Cody: Jak se vyvíjí 5B série, tak se přiblížíme k tomu, co Theo chce a možná zjistíme i důvod, proč to chce. *otočí se k Jeffovi a zeptá se, jestli toho bylo dost, co mohl říct*
  • Jeff: Bylo toho dostatečně moc.
  • Cody: Myslím si, že vztah mezi Scottem a Theem se zhorší předtím, než se to může trochu napravit. Je to zajímavé, protože je to dobrák VS záporák, dobrá smečka VS špatná smečka. Je velmi zajímavé to hrát a myslím, že to bdue dobře vypadat na obrazovce. 
  • Jeff: Můžu Vám malinko prozradit. Řeknu Vám, že Theo chce být pravá vlkodlak. Je velmi nešťastný, že je jen kouskem. 
  • Cody: Jo, chci být skutečný kluk. 
  • Jeff: Ano. Ta nová úspěšná chiméra, kterou nazýváme "Beast", tak u té Theo věří, že je to jeho lístek k tomu, aby se stal pravým vlkodlakem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat