8. 3. 2016

Ryan Kelley pro TVLine



"Vypadá to, že Parrish a Bestie se mezi sebou utkají a přežít může jen jeden." řekl Ryan Kelley TVLine. "Zvládne to Parrish a přežije? A jestli z toho vyjde jako vítěz, jaký potom bude jeho účel? Když už jsme u toho, měl by být už vlastně mrtvý, jak jsme slyšeli, když řekl: Jordan Parrish už není. Je tady hodně faktorů v téhle hře."
Ryan odhalil pár momentů z finále, momenty, které ho překvapily a taky diskutoval o vrácení páru Stydia.


TVLine: Kolik uniforem zničil Parrish během téhle série, když se měnil do hellhounda? Kolik myslíš? Mám pocit, že pořád hoříš. 
Ryan: (směje se) Jo, v téhle sérii ho moc nevidíte v uniformě, co? Tomu se vlastně pořád smějeme na setu. Během prvních dvou sérii, by mě nikdo nepoznal, kdybych nebyl v uniformě; mohl bych klidně chodit po setu kolem lidí ze setu a oni by byli jako: Co je to za chlapa? Co tady dělá?" Ale teď, když mám na sobě oblečení, tak se lidi ptají: "Whoa, co se Ti stalo?" 
TVLine: Co tě překvapilo víc: To, že je Parrish Hellhound, nebo to, že je technicky mrtvý? 
Ryan: Asi to, že je Hellhound. I když je Parrish technicky vzato mrtvý- a teď přiznávám, že nevím, kam s tím zajde dějová linka- musím si představovat, že je pořád někde, nebo alespoň je v něm pořád malá část. Je to Teen Wolf, takže jestli je nějaká šance, aby se vrátil, využil by to. 
TVLine: Vážně vzdoroval své části Hellhounda. Změní se to? 
Ryan: Myslím, že začne poslouchat Lydii, která si prošla podobnou cestou. Nevyhrával zatím moc proti Bestii, ale ví, že má šanci. Je to ten typ, který pomůže, i když není žádná naděje. Je ochoten přijmout roli Hellhounda, aby zachránil jak město, tak i přátelé. 
TVLine: Když jsi zmínil Lydii, jak se cítíš ohledně jejího spojení s Parrishem? Musím říct, že to vážně vypadá, že se zase vrací ke Stilesovi. 
Ryan: Z pohledu fanouška, miluju co Jeff dělá, jak nás dráždí se Stilesem a Lydií. A nemusí to být dráždění! Parrish je velmi fascinující charakter pro Lydii: oba jsou poslové smrti, takže mají nadpřirozené spojení. Vždycky jsem se divil, jestli je mezi nimi přátelství, nebo je tam něco víc. Je to nádherná dívka, takže by byl Parrish hlupák, kdyby ho nepřitahovala, ale teď toho má hodně na práci. 
TVLine: Co je tvoje oblíbená část na tvojí cestě s Parrishem, která už trvá přes 3 série? 
Ryan: Polovinu času jsem na hranici s fanoušky. Je to velmi zajímavá jízda od začátku v show. Jsem poblíž toho, kde jsem si myslel, že bych mohl být. Původně jsem si myslel, že budu lovec lidí! 
SDÍLET/ KOPÍROVAT SE ZDROJEM!

Žádné komentáře:

Okomentovat