18. 11. 2015

Shelley Hennig pro Mane Addicts

Shelley Hennig prozradila něco málo o svém photoshootu a proč zrovna krátké vlasy :)

Pokud jsi fanoušek Teen Wolf, tak víš, že postava Shellley Hennig, Malia, je známá pro její dlouhé, úžasné vlasy. A když jsme ji viděli, jak se ostříhala, tak jsme si řekli, že ji musíme mít jako Mane Muse. S pomocí vlasového guru Kevinem Murphym, jsme ukázali, jak jedinečné můžou být krátké vlasy.


"Byla jsem velmi nadšená, když se o mé vlasy staral Kevin Murphy, a to on tohle stvořil, co teď vidíte."řekla Shelley. "Je úžasný! Jsem jím ohromena. Může udělat cokoli s vlasy, neuvěřitelné."
"Inspirace pro první look jsme vzali z 20' a 30' let, ale s moderním zatočením."řekl Kevin. "Víte, trochu změníte texturu, něco necháte zmizet."

Ohledně zkrácení vlasu nám Shelley řekla: "Minulé léto jsem byla v Evropě, poprvé, a všimla jsem si, že každý má tak přírodní a jednoduché vlasy. Uvědomila jsem si, že já mám se svými vlasy moc práce a že to nejsem já. Často jsem si svazovala vlasy do copu a starala jsem se jen o to, že moje ofina je out. A pak jsem přemýšlela, co kdybych se ostříhala? Tak jsem to udělala!"

"Můj střih vlasů byl inspirován mým novým zájmem v 90' styl. Líbí se mi ten divoký pocit z krátkých vlasů. Cítím se víc jako sama sebou. Moje postava, Malia, a já jsme v tomhle stejné. Oblékáme se pohodlně. Malia je vždy připravena na boj a já jsem vždy připravena cestovat, nebo jít."

"Je skvělé pracovat s někým, kdo si zkrátil vlasy kvůli změně."řekl Kevin. "Většina modelek, nebo hereček přijedou většinou s o dost delšími vlasy a je těžké změnit jejich look."

Shelley ohledně jejích oblíbených produktech: "Miluju kondicionér od Kevina Murphyho. Pomáhá to mým vlasům, že se necítí tak křehce, hlavně díky tomu, jak moc si je musím upravovat. Zanechá to vlasy jemné a je to i prevence proti lámání. Taky to není nijak těžké, nebo mastné a líbí se mi ta vůně! Vlastně to má v sobě pepř, ale to, jak je to smíchané, tak to má ve finále sladkou vůni. Mohli by jste to použivat i jako parfém, protože to voní tak dobře a ten pepř to nechává trochu mužské."

Na setu, kde se vlasy neustále opravují, dodělávají stále dokola, tak je cítit, že jsou vlasy už taky unavené a těžké. "Krása v produktech od Kevina je ta, že vlasy může neustále používat, měnit, dělat cokoli znovu a znovu. Použili jsme 5 různých produktů na vlasy a vypadaly naprosto normálně." řekl Kevin. "Produkty jsou vážně lehké, jednoduché, rychlé a měnící. Zpočátku jsem je dělal pro sebe, takže nejlepší věc, je, že není viditelně vidět jejich používání. Můžete ze sebe ten produkt dostat, aniž by jste si vlasy museli mýt."

Klíčové produkty od Kevina, které doporučují ostatní jsou: "Anti Gravity sprej, Smooth Again a Session sprej. Jsem hairsprejový muž!"říká. "A také natáčky! Používáme je denně a dodávají tomu takový šmrnc. Nedávají tomu formu S. Vlasy nejsou úplně vlnité a ani rovné. Je to tak napůl- hotové a zároveň nehotové."

Muse: Shelley Hennig
Hair: Kevin Murphy @love_kevin_murphy
Photographer: Mike Rosenthal @mrmikerosenthal
Makeup: Torsten Witte @torstonwitte
Stylist: Mecca Cox @mexco__
Nails: Debbie Leavitt @debbiedoesnails
Producer: Andrea Berk @aaahndrea
Art Director: Desirae Cherie @desiraecherie
Written by: Justine Marjan @justinemarjan; překlad od /N 

Žádné komentáře:

Okomentovat